رسانه کانون فرهنگی منتظران ظهور

نوا و نما
رسانه کانون فرهنگی منتظران ظهور

بسم الله الرحمن الرحیم

وبلاگ رسانه وابسته به کانون منتظران ظهور است و برنامه هایی از قبیل ارائه صوت و تصویر، نماهنگ ها و کلیپ های مختلف کانون فرهنگی مذهبی منتظران ظهور کرج را بر عهده دارد.

شما عزیزان با مراجعه به این وبلاگ می توانید از اکثر فعالیت های نوا و نما این مجموعه آگاهی پیدا کنید.

نوای ابالفضلی

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳ ب.ظ
عزیزان واحد صوت کلیپ صوتی بسیار زیبایی آماده کردند که می تونید از همین جا اون رو دریافت کنید

دریافت
عنوان: (نوای ابالفضلی)کربلایی مصطفی شکوری و کربلایی محمد سرایی
حجم: 9.06 مگابایت


  • خادم رسانه

نظرات  (۱۶)

ممنون
  • علیرضا غفاری
  • Wow
    موبایل من خرابه 
    یا بد دانلود شده
    یا کیفیتش پایینه
    ،،،،،،،،
    انگار صدای مداح روغنیه
    پاسخ:
    تحقیق کردیم عزیزم نرم افزار پخشتون خرابه.....
  • میلاد فرضی زاده
  • هنوز اینو گوش ندادم دارم نظر میذارم
    احسنت به روز رسانی خوب بوده ... ایشالله من بعد دیگه همگام با هیئت های هر هفته به روز باشید
    خداقوت
    پاسخ:
    سلام به روی چشم...
  • علیرضا غفاری
  • اگه نرم افزار پخشم خرابه پس 
    چرا بقیه صوت ها رو خیلی عالی پخش میکنه؟
    پاسخ:
    عزیزم دلم شما با چیز دیگه ای امتحان کن اگر نشد بنده داخل فلش تقدیمتون میکنم.............
  • میلاد فرضی زاده
  • خدا خیرتون بده قشنگ بود ...
    عمه عمه ... من فقط بغل عمو آرامش دارم ....


    - ولی کاش دو دمه دیگه نبود ...
    - کیفیتش هم خیلی جا داره بهتر شه ...

    خدا قوت


    پاسخ:
    لطف دارید...
    در مورد دوتا نکته اخر اون هم به روی چشم...
  • علیرضا غفاری
  • امتحان کردم
    نشد
    هم با گوگل 
    هم میزلا
    هم....
  • علیرضا غفاری
  • امتحان کردم
    نشد
    هم با گوگل 
    هم میزلا
    هم....
    پاسخ:
    بنده عرض نکردم مرور گر عرض کردم نرم افزار پخششششش............
    سلام سید دوس داشتی این وبلاگ منو لینک کن.

    heyatee.blog.ir

    رنجبر
    پاسخ:
    سلام خوشگلم به روز نیستی.............
  • علیرضا غفاری
  • بازم امتحان کردم
    هم با winamap
    هم کم ایکس پلیر
    هم real پلیر
    بازم نشد
    پاسخ:
    نمیدونم همه که راضین ومشکلی هم ندارن...............
    با موبایل دانلود میکنید یا pc؟
  • علیرضا غفاری
  • سلام با موبایل
    انشاالله می رم از کافی نت دانلود میکنم
    راستی من که شما رو لینک کردم ، شما نمیخوای منو لینک کنی ،
    منم که همیشه به لطف خدا به روزم
    پاسخ:
    سلام به روی چشم....................
  • علیرضا سلیمانی
  • صدای سینه زنی عالیه
    کلیپ قشنگی بود
    بهترم میشد کار کرد...
    پاسخ:
    خواهش میکنیم.
    بله عالی بود..............
  • مهدی شریفی
  • برای ام البکاء صفحه کلید را اذیت کردم
    شد پنج خط
    حالا شما به پنجه تان رنجشی عنایت کنید و به نوشته ی حقیر لطفی
    در انتظار حضور پررنگ صبغة اللهی شما هستم

  • مهدی شریفی
  • سلام
    از امروز تا شهادت حضرت زهرا (شهادت دوم) هر روز مطلبی از این مادر مکرمه رأس ساعت 08:08 صبح نوشته می شه و قرار داده می شه
    دیگه جداگونه دعوتتون نمی کنم.
    تشریف بیارید و از نظرات وانتقادات و پیشنهادتون بنده رو محروم نکنید
    ضمناً اگه دوست داشتید به اونایی که دوست دارید اطلاع بدید
    همین
    یازهرا

  • مهدی شریفی
  • سلام
    تا شهادت دوم 08:08 با پست های مارانه به روزم
    حتماً هر روز سر بزنید
    مطلب امروز: به یاد قدیم جمله سازی کرده ام


    این چند خطر هم بنا به حال امروز:
    به گزارش خبرگزاری مادر نیوز
    حال حضرت صدیقه رو به بهبود گزارش شده
    گزارش ها حاکی از بهبودی نسبی حال ایشان دارد
    گفتنی است ایشان ب شخصه در را برای همسرشان گشودند
    ضمناً منبعی آگاه اعلام کرد که این بانوی مکرمه امروز به پخت نان مشغول خواهند بود
    التماس دعا
    دعا کنید که دعای مادر نگیرد

    تشکر از سوزستان که ایده ی این خبر از آنجاست
  • مهدی شریفی
  • با طنین اذان بلال صفحه ام گریه دار شده
    لطفاً
  • میثم حسینی خو
  • داخل گوشی اجرا نمیشه!
    لطفا رسیدگی شه ، میخوام به عنوان زنگ خور استفاده کنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.